>> Onze 91 online stores
SAM Online Stores Posterframeshop.nl
Thuiswinkel Waarborg lid E-commerce Europe
0 Producten
0344 820 236
>>  Klantenservice
De no-nonsense specialist in posterframes | Koop direct van de producent

 
Besteld vóór 20:00 uur morgen geleverd! Gratis verzending vanaf € 20,-

Volg ons op Facebook

Volg ons op Twitter

Meer over de SAM productiefaciliteiten

 

Kopen bij SAM online

Brede lijn posterframes
Scherp geprijsde posterframes
Ruime keus in stoepborden
Snelle levering uit voorraad
Voor bedrijf en particulier
Voor scholen en overheid
Deskundige klantenservice
Alléén topkwaliteit producten
Koop direct van de producent
Bestellen inclusief poster
Veilig online winkelen

Klantenbeoordeling

9/10
SAM Online Stores
Nederland
Lees meer
De service is prima en de bestelling wordt netjes bezorgd. Enige minpuntje: wanneer de bestelling niet volledig is en deze later wordt bezorgd als alles binnen is wordt de klant hiervan niet op de hoogte gesteld. Graag als de levering niet direct geleverd kan worden de klant hiervan op de hoogte stellen.

>>

Transportschade


We doen wat we kunnen om transportschade te voorkomen

We verpakken al onze producten op een dusdanige manier zodat zij optimaal beschermd zijn tegen alle klappen, hordes en obstakels die ze tegen komen tijdens het uitleveringstraject. De best mogelijke verpakkingswijze krijgt bij ieder product dat wij ontwikkelen de hoogste prioriteit. Zo weten we zeker dat producten bij u aan komen, exact zoals u ze besteld heeft.

Het kan echter gebeuren dat een product transportschade oploopt tijdens het uitleveringstraject. Erg vervelend, maar als u onderstaande richtlijnen volgt, is het gelukkig zeer eenvoudig op te lossen.

Een beschadigde doos is niet altijd een beschadigd product!

Indien u bij aflevering ziet dat de doos beschadigd is, hoeft dit niet te betekenen dat uw product dat ook is. De doos is namelijk gemaakt om klappen tijdens het transport op te vangen. Als de doos beschadigd is kan het betekenen dat het een zwaar transporttraject was, maar in het grootste gedeelte van de gevallen heeft de verpakking zijn werk gedaan en is uw product nog in topconditie. Wij adviseren u dan ook om het product aan te nemen, direct uit te pakken en te controleren.

Tóch beschadigd? geen nood.

Is het product tóch beschadigd? Dan lossen we dit uiteraard direct met u op. Neemt u contact op met onze klantenservice voor advies omtrent uw specifieke schadegeval zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen.



Heeft u nog vragen? We staan u graag te woord!
Onze deskundige klantenservice is op verschillende manieren bereikbaar.
0344-820 236 Bel ons, zonder extra kosten.
Stuur ons een email.
Neem contact op via Facebook of Twitter.